Koordynator
Wspiera Kierownika w zarządzaniu procesem inwentaryzacji, odpowiada za przepływ informacji między członkami zespołu i koordynuje ich pracę.
Opis stanowiska:
Koordynator to osoba, która wspiera Kierownika w zarządzaniu procesem inwentaryzacyjnym. Główne zadania to nadzór nad zadaniami wykonywanymi przez zespół inwentaryzacyjny, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji między pracownikami, kontrola postępów oraz wsparcie na każdym etapie ich pracy.
Wymagania:
- gotowość do pracy nocnej i wyjazdowej,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność i zdolność do pracy w zespole.
Co oferujemy?
- elastyczny grafik (praca od poniedziałku do piątku),
- stałe wynagrodzenie zależne od wykonywanego zlecenia,
- atrakcyjne system dopłat i dodatków za zlecenia wyjazdowe,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Aplikuj
Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoje zgłoszenie!