Koordynator

Wspiera Kierownika w zarządzaniu procesem inwentaryzacji, odpowiada za przepływ informacji między członkami zespołu i koordynuje ich pracę.

Opis stanowiska:

Koordynator to osoba, która wspiera Kierownika w zarządzaniu procesem inwentaryzacyjnym. Główne zadania to nadzór nad zadaniami wykonywanymi przez zespół inwentaryzacyjny, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji między pracownikami, kontrola postępów oraz wsparcie na każdym etapie ich pracy.

Wymagania:

  • gotowość do pracy nocnej i wyjazdowej,
  • dyspozycyjność,
  • komunikatywność i zdolność do pracy w zespole.

Co oferujemy?

  • elastyczny grafik (praca od poniedziałku do piątku),
  • stałe wynagrodzenie zależne od wykonywanego zlecenia,
  • atrakcyjne system dopłat i dodatków za zlecenia wyjazdowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

Aplikuj

Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoje zgłoszenie!