Inwentaryzacja sklepu wielkopowierzchniowego
Inwentaryzacja sklepu jest procesem złożonym i wymaga dużego nakładu pracy, a przeprowadzana przez pracowników niewyspecjalizowanych w tym zakresie, stanowi przedsięwzięcie, które destabilizuje działania obiektu i jego personelu.
Proces inwentaryzacji powinien być realizowany w sposób, który w jak najmniejszym stopniu wpływa na działanie i procesy organizacyjne firmy. Zlecenie tego przedsięwzięcia firmie zewnętrznej niesie ze sobą wiele korzyści, zarówno tych związanych z samym jego przebiegiem, jak również obiektywnym i rzetelnym wynikiem.
W ramach usługi outsourcingu inwentaryzacji sklepu wielkopowierzchniowego, firma Stock Inventory oferuje różne pakiety usług:
Pakiet całościowy
Realizowana w systemie „pod klucz” inwentaryzacja całego obiektu – wszystkie procesy związane z przeprowadzeniem inwentaryzacji spoczywają na Stock Inventory.
Pakiet częściowy
Inwentaryzacja działu lub kilku stref obiektu – wszystkie procesy związane z przeprowadzeniem inwentaryzacji spoczywają na Stock Inventory.
Pakiet mieszany
Inwentaryzacja przeprowadzana przy udziale pracowników Klienta pod nadzorem kadry zarządzającej i z użyciem sprzętu Stock Inventory.
Pakiet testowy
Inwentaryzacja przeprowadzana w celu zespolenia procedur, sprzętu i oprogramowania z oczekiwaniami Klienta w jednej strefie obiektu.
Pakiet friendship
Wykorzystanie zasobów technicznych i organizacyjnych Stock Inventory – inwentaryzacja przeprowadzana przez Klienta własnymi zasobami ludzkimi (oferowany przy stałej współpracy).
Pakiet visual
Wizualizacja implantacji/facingu produktów u Klienta.
Pakiet kontrolny - Audyt
Kontrola poprawności przebiegu procesu inwentaryzacyjnego. Analiza optymalizacji zastosowanych procedur pod kątem wpływu na poprawność przebiegu procesu.