Kierownik ds. Inwentaryzacji
Opracowuje strategię inwentaryzacji, sprawuje nadzór nad przebiegiem procesu oraz zarządza zespołem inwentaryzacyjnym.
Opis stanowiska:
Kierownik ds. inwentaryzacji to kluczowa osoba odpowiedzialna za nadzór nad procesem inwentaryzacyjnym. Główne obowiązki to opracowanie strategii działania, zarządzanie zespołem, kontrola poprawności danych w systemie oraz dbałość o relacje z Klientem.
Wymagania:
- prawo jazdy kategorii B,
- gotowość do pracy nocnej i wyjazdowej,
- dyspozycyjność,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- komunikatywność i zdolność do pracy w zespole.
Co oferujemy?
- stałe miesięczne wynagrodzenie,
- atrakcyjny system premiowy,
- 30 odpłatnych dni wolnych,
- narzędzia niezbędne do pracy m.in. laptop i telefon służbowy,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Aplikuj
Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoje zgłoszenie!